dijous, 15 d’abril del 2010

Programa: Padre de Familia
Nacionalitat: Estats Units
Cadena de TV on apareix: LaSexta
Dia i hora d’emissió: De Dilluns a Divendres 14:55
Franja horària: 14:55 a 15:25
Tipus de programa : Serie de dibuixos animats
Gènere: Comèdia
Tipus de públic al qual s’adreça: Major de 12 anys

Breu descripció de la dinàmica i continguts del programa: Padre de familia tracta de un home que es diu Petter Griffin que es casa amb una dona que es diu Lois, tenen 3 fills Cris , Meg i Stewie, i tambè tenen un gos que es diu Brayan. És una família molt rara que li passen cada dia moltes aventures diferents.

Aspectes del programa que et criden l’atenció en positiu: M'agrada la serie perquè diuen moltes bestieses i em fan riure.

Aspectes del programa que creus que es podrien millorar: Jo ni milloraria res perquè m'agrada com és

Si és alt, per què creus que ho és? : Jo crec que tenen bastant audiència per les bestieses que diuen i les aventures que els hi passen.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada